Narzędzia w chmurze i analizy oparte na danych pozwalają oferować spersonalizowane doświadczenia
W ostatnich latach odnotowano na świecie rekordowy wzrost liczby podróży. Więcej osób niż kiedykolwiek podróżuje zarówno służbowo, jak i dla przyjemności. Powoduje to wzrost oczekiwań względem branży hotelarskiej, ponieważ goście oczekują przyjemnego i wygodnego pobytu. Dzisiejszy gość hotelowy pragnie spersonalizowanych wrażeń, dostosowanych do jego osobistych potrzeb i życzeń. Aby sprostać tym oczekiwaniom, wiele hoteli zaczęło korzystać z infrastruktury technologicznej, udoskonalając doświadczenia odwiedzających, podnosząc wydajność i poprawiając wyniki biznesowe. Rozwiązania w chmurze to cenne narzędzia dla sieci hoteli mających wiele lokalizacji. Zapewniają bowiem dostęp do kluczowych treści i cennych informacji biznesowych w dowolnym miejscu i czasie. Takie centralne zarządzanie pozwala utrzymać spójność tożsamości marki, która na dzisiejszym, konkurencyjnym rynku stanowi dla globalnych sieci hotelarskich niezwykle cenny zasób. Rozwiązania w chmurze oszczędzają czas i koszty operacyjne, zapewniając bardziej elastyczną infrastrukturę, która pozwala hotelom skupić się na wrażeniach gości bez zakłóceń i problemów technicznych. Hotele, które oferują indywidualnie dostosowane doświadczenia, mogą lepiej zaspokajać potrzeby odwiedzających. Przekłada się to na większe zadowolenie gości oraz na poprawę wyników biznesowych przez zwiększenie prawdopodobieństwa kolejnych wizyt i rekomendacji hotelu.
Rozwiązanie w chmurze
Elastyczny, stały dostęp zapewniający lepsze wyniki biznesowe
Informacje przydatne biznesowo
Intuicyjna analiza danych
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania w hotelarstwie
Samsung LYNK Cloud to kompleksowe rozwiązanie w chmurze przeznaczone dla hoteli. Dostarcza zaawansowane narzędzia do zarządzania treścią i urządzeniami umożliwiające analizę użytkowania prezentowanych materiałów i zapewniające szczegółowe informacje dla menedżerów. Od tworzenia treści przez sterowanie urządzeniami po analizę danych – LYNK Cloud daje pełną kontrolę dzięki wglądom, które pozwalają tworzyć bardziej angażujące komunikaty promocyjne i prezentować je właściwym gościom w odpowiednim momencie.
Odpowiedź na wyzwania biznesowe
Bezproblemowe, bezpieczne zarządzanie
LYNK Cloud umożliwia zarządzanie online urządzeniami w wielu lokalizacjach. Użytkownicy mogą zdalnie sterować ważnymi ustawieniami wyświetlania z dowolnego miejsca, co pozwala na ograniczenie nie tylko liczby wizyt w danej lokalizacji, ale także zbędnego kontaktu fizycznego między kierownictwem hotelu, personelem i gośćmi.
Niższe koszty utrzymania
Oparte na chmurze rozwiązanie LYNK Cloud zmniejsza koszty konserwacji i instalacji. Umożliwia ponadto oparte na regułach, zautomatyzowane zarządzanie treścią poprzez integrację z hotelowym systemem PMS, co przekłada się na obniżenie kosztów osobowych
Obsługa wielu lokalizacji
LYNK Cloud to doskonałe rozwiązanie dla globalnych sieci hoteli, obsługuje bowiem wielu użytkowników, a dzięki działaniu online zapewnia scentralizowane narzędzia do zarządzania i dostęp do wyświetlaczy zlokalizowanych na całym świecie.
Zarządzanie urządzeniami
Kompleksowe funkcje zarządzania i monitorowania
Samsung LYNK Cloud umożliwia monitorowanie telewizorów w pokojach i zdalny dostęp do nich, pozwalając na kompleksowe zarządzanie urządzeniami w każdym miejscu. Użytkownicy mogą zmieniać konfigurację, mapę kanałów i przewodnik po programach, mają też możliwość sterowania podstawowymi funkcjami, takimi jak ustawienia zasilania i głośności, by dostosować je do potrzeb każdego gościa. Kierownictwo hotelu może ponadto w czasie rzeczywistym weryfikować błędy, aby móc szybko rozwiązywać problemy i dbać o to, by goście nie doświadczyli braku dostępu do danej usługi, a co za tym idzie – by ich pobyt przebiegał w pełni komfortowo.
Monitorowanie całej sieci w czasie rzeczywistym
Samsung LYNK Cloud umożliwia monitorowanie w czasie rzeczywistym zarówno urządzeń, jak i wielu lokalizacji. Obejmuje to obserwację dowolnego miejsca na świecie w ramach sieci, zapewniając, że błędy pojawiające się w hotelach zostaną wykryte i usunięte, a uniknięcie niedostępności usług przyczyni się do większego zadowolenia gości. Co więcej, funkcje monitorowania w chmurze LYNK dostarczają menedżerom informacje dotyczące zameldowania i wymeldowania gości. Taki pełen wgląd w aktywność odwiedzających pozwala utrzymać sprawne działanie hotelu.
Optymalne sterowanie urządzeniami
Samsung LYNK Cloud zapewnia kierownictwu i zespołom IT pełen dostęp do zdalnego sterowania poszczególnymi funkcjami – dostęp do zasilania lub głośności telewizora oraz możliwość zmiany ustawień jego konfiguracji poprzez przypisanie do określonych kanałów i nadawców. Gdy gość wprowadzi dane dostępu do ulubionych platform rozrywkowych, takich jak Netflix, pozostanie zalogowany na nich przez cały czas pobytu, po czym po jego wymeldowaniu dane te zostaną wyczyszczone dzięki synchronizacji z hotelowym systemem PMS.
* Wymagana subskrypcja Netflix.
* Dostępność aplikacji rozrywkowych może się różnić w zależności od modelu wyświetlacza, lokalizacji i obsługiwanych dostawców.
Zarządzanie treścią
Uproszczenie tworzenia treści i zarządzania nimi
LYNK Cloud oferuje potężną, choć łatwą w użyciu platformę do zarządzania treścią. Dzięki obsłudze tworzenia komunikatów w przeglądarce internetowej, efektywnej ich prezentacji i wydajnemu hostingowi multimedialnemu dużych plików wideo i obrazów menedżerowie mogą opracowywać i wyświetlać angażujące treści w różnych lokalizacjach. Hotele mogą ustawiać niestandardowe treści na stronie podglądu swojej aplikacji, reklamując w ten sposób najnowsze promocje i zwiększając zaangażowanie gości. Z kolei telewizory w pokojach mogą obsługiwać treści interaktywne, odciążając personel i oferując usługi cyfrowego konsjerża lub inne interaktywne narzędzia, które rejestrują typowe prośby – takie jak zamówienia na posiłki czy inne hotelowe usługi – i na nie odpowiadają.
Łatwe tworzenie treści i możliwość ich podglądu
Narzędzie do tworzenia treści LYNK Cloud oferuje intuicyjny interfejs użytkownika, obsługuje treści oparte na standardach internetowych, może także otwierać i importować zewnętrzne treści w formacie HTML. LYNK Cloud oferuje również niezwykle wydajny hosting multimediów z możliwością przesyłania i streamingu obrazów i wideo niemal dowolnej wielkości. Kierownictwo hotelu może ponadto ustawić niestandardową treść jako stronę widoku aplikacji hotelowej. Oznacza to, że każdy hotel może prezentować gościom najbardziej atrakcyjne treści i udostępniać najnowsze promocje, zwiększając przychody.
Interaktywne wsparcie serwisowe
LYNK Cloud daje hotelom możliwość tworzenia niepowtarzalnych, interaktywnych treści, dzięki którym goście mogą korzystać z telewizora w pokoju do zamawiania posiłków i rezerwowania oferowanych przez hotel usług, takich jak SPA czy możliwość wynajęcia sali konferencyjnej. W celu ułatwienia komunikacji i udzielania odpowiedzi na pytania hotele mogą również przesyłać poszczególnym gościom wiadomości w czasie rzeczywistym.
Informacje przydatne biznesowo
Przydatne statystyki pozwalające na zwiększenie przychodów
Samsung LYNK Cloud umożliwia menedżerom prezentację bardziej atrakcyjnych treści promocyjnych, ponieważ dostarcza im zintegrowane dane dotyczące gości, które dostępne są za pośrednictwem hotelowego systemu PMS. Za sprawą analizy danych na temat zachowania gości – dotyczących np. tego, jakie treści oglądają w telewizji, z jakich aplikacji korzystają i jakimi informacjami o hotelu są zainteresowani podczas pobytu – LYNK Cloud oferuje cenne informacje biznesowe. Na ich podstawie hotel może udostępniać gościom odpowiednie, spersonalizowane treści, zwiększając ich zaangażowanie i podnosząc przychody obiektu.
Analiza użycia TV
Samsung LYNK Cloud umożliwia menedżerom analizowanie korzystania z telewizorów hotelowych przez gości. Rozwiązanie oferuje możliwość śledzenia czasu oglądania, oglądanego kanału i używanych aplikacji, a także tworzenia profilów gości, by dokładniej dopasować treści do ich życzeń i potrzeb.
Analiza korzystania z usług
Samsung LYNK Cloud umożliwia także analizowanie, z jakich treści i usług goście najczęściej korzystają. Można sprawdzić, ile razy dany gość ogląda treści promocyjne, z jakich usług hotelowych korzysta – od posiłków w pokoju po SPA – i jakie decyzje zakupowe podejmuje.
Analiza wejścia
Samsung LYNK Cloud umożliwia użytkownikom analizę wejść, co oznacza, że mogą oni badać punkty dostępu potencjalnych klientów oglądających promocje. LYNK Cloud podaje informacje o tym, z którego punktu każdy gość przeszedł do określonej promocji – czy była to strona powiadomień, podglądu, czy aplikacji hotelowej.
Analiza przepływu użytkowników
Samsung LYNK Cloud umożliwia menedżerom analizowanie przepływu użytkowników w ramach każdej promocji i zbieranie informacji o tym, jaką ścieżką goście docierają do strony finalizacji zakupu i w którym momencie wychodzą. W razie nietypowo wysokiej liczby gości wychodzących z danego punktu można zdiagnozować przyczynę i udoskonalić daną treść lub proces.
Wymagania systemowe